You are currently viewing کاربرد الکتروپمپ در صنعت

کاربرد الکتروپمپ در صنعت

5
(2)

کاربرد الکتروپمپ در صنعت چیست

کاربرد الکتروپمپ در صنعت ، الکتروپمپ نوعی پمپ جا به جایی مثبت دورانی است که با دور شدن دندانه های در حال چرخش ، محل برخورد دنده ها،در اثر خلا نسبی مایعات به داخل پمپ کشیده می شود. الکتروپمپ نوعی پمپ جا به جایی مثبت دورانی است که با دور شدن دندانه های در حال چرخش ، محل برخورد دنده ها،در اثر خلا نسبی مایعات به داخل پمپ کشیده می شود و در قسمت دیگر با محبوش شدن سیال میان پوسته و دنده فشار مایعات افزایش پیدا می کند.

کاربرد الکتروپمپ در صنعت
کاربرد الکتروپمپ در صنعت

و در نهایت مایع به بخش خروجی هدایت خواهد شد.در این مقاله قصد داریم بیشتر در مورد کاربرد الکتروپمپ بپردازیم با ما همراه باشید. الکتروموتور ترمزدار را با قیمت مناسب و کیفیت بالا از مجموعه نیرو گیربکس خریداری کنید. در صورت نیاز به استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

مکانیزم الکتروپمپ
مکانیزم الکتروپمپ

آشنایی با مکانیزم الکتروپمپ

الکتروپمپ با هر گردش خود می تواند مقدار معین و ثابتی از سیال را پمپاژ کند. الکتروپمپ به دلیل درگیربودن دنده و مکانیزم حرکت آن ها دارای خروجی متناوب و یکنواخت بدون پالس است .این پمپ ها توانایی پمپاژ مایعات با ویسکوزیته بالا را دارند.به طور کلی پمپ دنده ای به دو دسته کلی دنده داخلی و دنده خارجی تقسیم می شود که برای هر یک از انواع الکتروپمپ دنده ای یک چرخ دنده هرزگرد و محرک استفاده می شود.

تنها تفاوت مهم و اساسی میان این دو نوع پمپ دنده ای در محل قرارگیری دنده ها و حبس سیالات می باشد که در ادامه با ان بیشتر آشنا خواهیم شد.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان و تکنسین های فنی مجموعه نیرو گیربکس در تماس باشید .همکاران ما آمادگی خود را برای پاسخگویی به سوالات شما اعلام می کنند. برای اطلاع از لیست قیمت محصولات ما به وبسایت مراجعه فرمایید و از راهنمایی مشاورین ما بهره مند شوید. برای خرید و استعلام قیمت ترمز الکتروموتور با شرکت نیرو گیربکس در ارتباط باشید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

انواع الکتروپمپ
انواع الکتروپمپ

انواع الکتروپمپ یا پمپ دنده ای

همان طور که می دانید پمپ دنده ای به دو دسته پمپ دنده داخلی و خارجی تقسیم می شود .در این جا تفاوت های موجود در انواع پمپ دنده ای را بررسی خواهیم کرد و با خصوصیات فنی هر یک از آن ها بیشتر آشنا خواهیم شد.کاربرد اصلی پمپ خارجی برای پمپاژ انواع روغن های خوراکی و روانکاری و پمپاژ مواد غذایی استفاده می شود.

میزان دبی در پمپ دنده خارجی قابل تنظیم است و با توجه به دور و ساختمان داخلی آن می باشد ، برای پمپاژ دقیق انواع مایعات ماند اسید و باز ، پلیمر و سوخت و افزودنی های شیمیایی کاربرد دارد و هم چنین برای ابزار و سیستم های هیدرولیک و انتقال قدرت کاربرد مهمی دارند. جهت خرید انواع مگنت ترمز الکتروموتور با مجموعه نیرو گیربکس در ارتباط باشید. شرکت نیرو گیربکس ارائه دهنده انواع مگنت ترمز الکتروموتور می باشد.

راهنمای انتخاب الکتروپمپ
راهنمای انتخاب الکتروپمپ

پمپ دنده ای داخلی نیز برای پمپاژ انواع روغن خوراکی و مواد غذایی و روانکارها استفاده می شود .از این نوع پمپ دنده ای با نام ماه و ستاره نیز یاد می شود .این نوع از الکتروپمپ ها در هر دو جهت امکان چرخش دارند و خودمکش می باشند.از این نوع پمپ می توان هم برای خالی کردن و هم برای پر کردن استفاده کرد.

از پمپ دنده ای داخلی برای پمپاژ مایعات رقیق چون روغن و حلال و .. استفاده می شود و هم چنین توان پمپاؤ سیالات غلیظ مانند چسب ، شکلات و آسفالت را دارد.از مزایای پمپ دنده ای داخلی می توانیم به خودمکش بودن ،جنس بدنه متنوع آن ، پمپاژ وسیع از ویسکوزیته و جریان یکنواخت و بدون پالس را اشاره کرد. سیم پیچی مگنت الکتروموتور را از شرکت نیرو گیربکس تهیه کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شرکت نیرو گیربکس در تماس باشید.

راهنمای انتخاب الکتروپمپ

همان طور که می دانید پمپ وسیله ای است که انرژی مکانیکی را به مایعات منتقل می کند و با افزایش فشار به آن ها باعث می شود که مایعات به محل مورد نظر منتقل شوند.با توجه به گسترده بودن نوع مایعات و نیاز به روش های مختلف انتقال آن ها از وسایل مختلف از جمله پمپ ،کمپرسور و لجن کش و .. که طراحی و ساخته شده اند استفاده می شود.ا

از مهم ترین تصمیمات در انتخاب پمپ این است که نوع سیال ، ابعاد لوله و ارتفاع و دبی مشخص باشد. در نتیجه با بررسی این موارد می توان اطلاعات لازم را در زمینه انتخاب پمپ مناسب برای انتقال سیالات مختلف به دست آورید.در ارزیابی و انتخاب پمپ باید مواردی را درنظر بگیریم . مناسب ترین راه برای انتخاب بهترین پمپ این است که پمپ هایی را که دارای برند شناخته شده با راندمان و کارایی بالا هستند و حداقل سر و صدا را تولید می کنند بهتر است انتخاب شود .این نوع از پمپ ها دارای خدمات پس از فروش و قطعات یدکی همراه هستند که از سوی شرکت سازنده گارانتی قطعات یدکی دارند و در صورت خراب شدن می توان آن ها را تعمیر یا تعویض کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انتخاب الکتروپمپ و خرید آن می توانید با مشاورین و کارشناسان متخصص نیرو گیربکس در تماس باشید و از راهنمایی این عزیزان بهره مند شوید.مشاورین ما می توانند با بررسی موارد فوق و میزان بودجه در نظر گرفته توسط مشتریان بهترین و با کیفیت ترین پمپ را در اختیار مشتریان محترم قرار دهند.برای دریافت اطلاعات تکمیلی از هزینه پمپ و نحوه کار با آن و از همه مهم تر نصب و راه اندازی آن در محل مورد نظر می توانید با کارشناسان نیرو گیربکس در تماس باشید. لنت ترمز الکتروموتور را با مناسب ترین قیمت از شرکت نیرو گیربکس تهیه کنید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

راندمان سیستم پمپاژ
راندمان سیستم پمپاژ

راندمان سیستم پمپاژ

با پیشرفت های مختلف در تکنولوژی و بهینه سازی انجام شده روی الکتروپمپ ها روز به روز در حال افزایش بوده و راندمان سیستم های پمپاژ می تواند به نود درصد نیز برسد.با توجه به مطالعات و تحقیقات صورت گرفته بر روی سیستم های پمپاژ در کشورهای مختلف به این نتیجه رسیده اند که به طور میانگین سیستم های پمپاژ کمتر از 40 درصد می باشد و برخی از مطالعات این تحقیقات نشان می دهد که حدود 10 درصد از این سیستم های پمپاژ با راندمان کمتر از 10 درصد کار می کنند . تعمیر الکتروگیربکس صنعتی توسط شرکت نیرو گیربکس قابل انجام می باشد. برای دریافت خدمات تعمیر الکتروگیربکس با شرکت نیرو گیربکس در تماس باشید.

دلیل اصلی پایین بودن راندمان سیستم های پمپاژی می توان به مواردی چون سیستم لوله کشی ، شیوه نادرست کنترل کردن دبی پمپ ، استفاده از پمپ هایی با ظرفیت بالا و بیشتر از حد مورد نیاز ، مراقبت و نگهداری نامناسب از پمپ ها همه از دلایل پایین بودن راندمان سیستم پمپاژ می باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مراجعه به وبسایت نیرو گیربکس با مشاورین و کارشناسان بخش فنی در ارتباط باشید و از راهنمایی این عزیزان بهره مند شوید، بوسترپمپ ابرسانی، پمپ اسید، پمپهای اسیدی، بورس پمپ های دنده ای….،،

کاربرد الکتروپمپ در صنعت چیست؟

برای اطلاع از کاربرد الکتروپمپ در صنعت پیشنهاد می کنیم این مقاله از سایت نیرو گیربکس را مطالعه نمایید.

مکانیزم الکتروپمپ چیست؟

الکتروپمپ با هر گردش خود می تواند مقدار معین و ثابتی از سیال را پمپاژ کند. برای خواندن سایر مطالب این مقاله از سایت نیرو گیربکس را دنبال کنید.

چقدر از این مقاله راضی بودید؟

به این مقاله رای دهید!

میانگین آرا 5 / 5. تعداد آرا: 2

تا کنون امتیازی داده نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.